Wednesday, July 15, 2009

~hari-hariku~





korang tau tak pe yang aku wat skang nih..huuu aku ngadap laptop almost 24 hours wa cakap lu (except makan smayang mandy shuu3 uuhh3)..gilaa aa..patotlaa aku da rasa 'symptom3 laptopmania' nih:
*
*
*

1.mata berair (kdg2 bila tengok owang da macam ada dua..da nek juling huu)
2.kepala kerap pusing2 (rasa cam ada burung2 beterbangan atas kepala)
3.kepala lutut rasa macam skru da terkeluaq (sbb asyik duduk)
4.buku lali macam nak tercabut (duduk lama punya symptom)
5.saket belakang (da macam tok3, opah3)

huuu selain menjadi program assistant tuk HART yang memerlukan aku online salu, aku rajin gak explore pe yang ada kt tenet nih hee pe aku buat??

main game!!!!hahahahaaa
cuba korang bukak
Game House..
http://www.gamehouse.com/
bez 0oo...hari2 donload game...ada Today's Free Game...online game...korang pilih ja pe yang korang nak..hari2 game dia lain2 cayolah cakap makcik hahaaa xbowing punya la..sedaq3 da malam..sedaq3 da pagi..kadang3 xsedaq lgsung huuu
sapa kata men game b
uang masa??dapat asah otak n menajamkan minda kita yang da nak berkarat nih...selamat mencubaa =)

No comments:

Post a Comment