Tuesday, December 15, 2009

miss me or not??




salam kasih sayangg untuk sahabat2kuu aka geng42..

kabare..waraskah kamuu2??gilaa lahh winnduu dkt krg sumaaa..

baruu balikk dari ESQ Leadership Training.. advise aku kalau krg nanti ada kesempatan g la training ni..superbbbb lah sumaa modul2 mendekatkn diri pada yang Satu..huu insapp3

results : insyaAllah kita akan dapat ketenangan jiwa yang kita carii selamaa nii..jangan terlalu chinntaakan manusiaa lebihh dari chinntaa pada Diaa...cheaaaa (ad0o ciri2 ustazah dok?hahaa)

current situation of me :
tgh mwinnduiii gilaaa thp gaban ng hgpa sumaa..nak krg lahh..mungkin dah kja len kot kan..orang xkan campur hal2 kerja ng personal matters..soo aku nk ngade2 ng sape??missyuuu laahh!!kalau ada benda y terguuriss skitt aku stowiilahh kt blog nih ng harapann y menggunung krg kn dtg pujuk3 aku lps tuh heeee (gelak bertandukk)

(>_<) ciannnlaaa kt akuu weyy..nak bmanjaaa3 ng sapaa lagii..soobb3..

another things is aku rasa cam dah m'hurt kan someone..yuu know aii know lahh..heheheee jahattlaa aku nih sbnarnyaa..tapii akuu percaya yang jodoh ni sumaa urusan Allahh..kita b'chinntaa cam nak rak pun kalau dah ditakdirkan tak bersama xjadi jgk kn??yang pentingg skang d0oaa banyakk3 mintak hidayah dari Dia..aminn...

dunt be sad sangatlahh..yang pentingg mestii saluu senyumm dan m'gilakan dirii andaa..

yeeehaaaa

luv: bootet_nuruL

2 comments:

  1. uda...awatnyaa ni?? stowy la skettt..wa xtaw ooo..huhu

    p/s: uda kmi nk wat pengakuan..kmi x windu hmp sket pun!!! sbb tu ari2 kmi mai jengah blog hmp..huhu

    ReplyDelete
  2. cesss..sammpaii atii hgpaa x winnduu kmi paee sobb3..

    huu xkn kmi nk cta kt cini kot pae cygg heee
    tahlaaa 'xsampai seruu' lagii huk3..
    nk tau pa y xsmpy seruu lg??
    jom ym heee

    mmuuaahhh winnduu hgpa lahh!!!

    ReplyDelete